tweede week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Elisa Hagel - WaarBenJij.nu tweede week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Elisa Hagel - WaarBenJij.nu

tweede week

Blijf op de hoogte en volg Elisa

14 September 2014 | Malta, Sliema

Hallo Allemaal,

We zitten hier nu alweer 2 weekjes wat gaat de tijd toch snel. eerste stageweek zit er nu op. Het is wel heel erg anders dan in nederland. De communicatie gaat erg lastig om de zorgvragers eigenlijk allemaal alleen maar maltees praten. de collega's praten onderling maltees en tegen ons ook niet echt heel goed engels dat maakt het wel moeilijk. maar het is ook gewoon even wennen denk ik, die mensen komen allemaal beetje nors over maar daar moeten we maar doorheen kijken. en hun moeten natuurlijk ook aan ons wennen, dus hopelijk word het nog wel wat leuker. verder alles om de stage heen is super. gisteren zijn we naar de blue lagoon gegaan, het is daar echt zo super mooi. eerst leek het erg bewolkt maar gelukkig trok dat later wel iets bij. en hadden we wel zon en af en toe wat wolken maar af en toe wat schaduw was niet erg. Het stappen hier is echt leuk en altijd druk, het word nu leuker omdat je wat meer mensen begint te kennen. dus van de weekenden die we vrij hebben proberen maar volop te genieten volgens mij lukt dat ook wel prima op dit leuke eiland.

lieve groetjes uit Malta,

• 15 September 2014 - 10:18

Jos Hagel:

Hallo Elisa,

Leuk dat je het daar (in iedergeval in het weekend) het naar je zin hebt.
    Maar op stage wordt het vast wel beter, net wat jezelf ook al zegt ze moeten ook aan jou wennen.
    En het is ook wel een beetje hun cultuur. Maar het komt vast goed. geniet er zo veel mogelijk ervan.

Liefs papa.

• 16 September 2014 - 16:09

Annette Hagel:

Lieve Elisa,

Weer een verhaaltje leuk hoor!
    Jammer dat ze niet goed Engels spreken.
    Net wat papa zegt iedereen moet aan elkaar wennen!

Heel mooi dat je geniet! Blijf dit vooral doen!

Liefs mama.

• 18 September 2014 - 14:50

Marloes:

Hee nichtje :)

Leuk om te lezen dat de weekenden iig top zijn! Stage zelf begint vast vanzelf wel wat ontspannender te lopen.
    De foto's zien er ook jaloersmakend uit!

Geniet ervan :)

Liefs Marloes

• 26 September 2014 - 19:28

Luc En Janny:

Hoi Elisa,
    Even een berichtje van ons, alles is weer oke. Mooi dat je het naar je zin hebt. We hopen dat je een leerzame stage hebt op Malta. Zet hem op laat zien dat je een kanjer bent!!!!!
    Net je moeder even gesproken over een en ander.
    Elisa we missen de patat van het dorpshuis. We zullen wachten met pata halen tot je weer terug bent.
    Lieve groeten van luc en janny.