mijn eerste dag in malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Elisa Hagel - WaarBenJij.nu mijn eerste dag in malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Elisa Hagel - WaarBenJij.nu

mijn eerste dag in malta

Blijf op de hoogte en volg Elisa

01 September 2014 | Malta, Sliema

Hier zijn we dan, echt in Malta eerst leek het nog zover weg en nu zitten we hier al. gister in het vliegtuig hierheen. we hadden al een poos vertraging een in het begin een beetje turbelentie maar we zijn uiteindelijk veilig geland. toen we uiteindelijk op het vliegveld kwamen leek het allemaal goed geregeld maar ook daar waren de mensen ineens weg en moesten we ook nog een halfuur wachten toen kwam eindelijk onze taxi, het is wel even wennen dit verkeer na een paar hartverzakkingen eindelijk in ons apartement aangekomen een lange uiteg gekregen over de huisregels. daarna lekker uiteten geweest met nog een nederlands meisje die we hadden ontmoet op het vliegveld. toen we op onze slaapkamer kwamen viel het eerst een beetje tegen want het was best klein, maar we moeten dat maar nemen zoals het is. vandaag zijn we voor het eerst naar school gegaan. we hebben eerst tot kwart over 12 les gehad we hebben maar een klas met 4 personen dus een klein groepje maar wel gezellig. daarna na een half uur rijden met de bus eindelijk een lidl gevonden en daar onze boodschappen gedaan 3 tassen vol. toen moesten we een uur wachten tot er eindelijk weer een bus reed. dat is wat met die bussen hier dan komen er zo 4 in 10 min en daarna komt er gewoon hele poos niks meer. maar nu lekker even niks en morgen weer ochtendje school en dan gaan we lekker even van het mooie weer genieten, morgenavond gaan we naar een of andere show in valletta. en vrijdag waren we van plan om naar de blue lagoon te gaan. maar ik zal proberen snel weer te schrijven.

lieve groetjes vanuit malta.

x Elisa

• 01 September 2014 - 22:11

Jos En Annette :

Ha lieve elisa, dat heb je mooi verwoord je eerste reisverslag. Leuk om te lezen. We kijken uit naar je volgende reisverslag. Voor vrijdag wensen je heel veel plezier bij de blue lagoon. Geniet ervan! Veel liefs van papa en mama

• 01 September 2014 - 23:04

Jolien:

Lieve elisa, nou dat schrijven kun je wel hoor! Ik zeg vaker doen, kunnen we mooi je verhalen lezen! En inderdaad het is wat met die bussen? Dus nog niks veranderd helaas.
    Nu kun je lekker zwemmen bij de blue lagoon! Lekker genieten en we kijken uit naar je volgende reis verslag!

Dikke kus! Robin en Jolien

• 02 September 2014 - 00:08

Berlinda En Tim:

Het begin van je avontuur was met wat obstakels maar hopelijk wordt het nu alleen maar beter geniet van de leuke en mooie dingen we horen van je liefs ons