eerste week in Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Elisa Hagel - WaarBenJij.nu eerste week in Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Elisa Hagel - WaarBenJij.nu

eerste week in Malta

Blijf op de hoogte en volg Elisa

06 September 2014 | Malta, Sliema

Hallo allemaal,
De eerste week in Malta zit er al weer bijna op. Het was een week vol nieuwe indrukken en veel nieuwe mensen en niet te vergeten super mooi weer. de introductie week zit er nu op. Nu moeten we beginnen met onze stage bij Villa Messina. we zijn er al even langs geweest de manager leek heel aardig en was ook heel lief naar de bewoners toe. de paar die er waren. er woont zelfs een Nederlandse bewoner daar zullen wij ook extra vaak komen zei ze. Het zag er best leuk uit allemaal maar we beginnen dinsdag en dan krijgen we ook een rondleiding. 1 nadeel is wel dat we een uur en een kwartier moeten reizen om daar te komen, maar daar wennen we ook wel weer aan. maar dat komt dinsdag allemaal wel. We gaan eerst nog even genieten van een lang weekend want aankomende maandag is een vakantie dag op Malta.

Fijn weekend en liefs vanuit het zonnige Malta

xx

• 06 September 2014 - 18:33

Jolien En Robin:

Oh elisa wat leuk lekker lang weekend dus nog een avondje stappen? :)
    En een Nederlandse bewoner wat leuk, kun je ook een beetje Nederlands praten, vindt de bewoner vast ook leuk! Ik hoop echt dat je een super leuke stage plek hebt en dat je er veel kunt leren. Reizen is een nadeel maar inderdaad daar wen je ook weer aan! :)

Tot het volgende reis verslag!

Xxxx ons

• 06 September 2014 - 18:41

Marjon:

hey elisa

wat leuk malta..had ik helemaal niet meegekregen!
    veel plezier daar!

groetjes marjon
    van aleida kramer hih

• 06 September 2014 - 18:43

Berlinda En Tim:

Nou elisa het klinkt goed.

ben heel benieiwd hoe je stage je gaat bevallen

xxx

van ons 2 uit coev'n

• 06 September 2014 - 18:47

Jos Hagel:

Hallo Elisa,
    Weer een mooi reisverslag, geniet van het weekend En Van Het Mooie Weer.
    En volgende week komt het vast allemaal goed.
    Liefs papa en mama.

• 06 September 2014 - 18:51

Marion:

Hoi hoi,

Nou lijkt goed allemaal!!En reizen zal best tegenvallen,maar elk voordeel heeft zijn nadeel.
    Nu even lekker genieten van weekend.
    Succes!
    Liefs vanuit Hardenberg

• 06 September 2014 - 18:51

Inge:

klinkt goed elisa!! geniet ervan!! kus uit coevorden

• 06 September 2014 - 19:35

Harm :

Veel plezier op Malta. Succes dinsdag eerste dag stage

• 06 September 2014 - 20:40

Hendrien :

Hoi elisa
    Mooi om weer wat van je te lezen en Heerlijk het weekend genieten en succes volgende week liefs en tot gauw
    Xxxx Hendrien

• 10 September 2014 - 14:01

Mia:

Hoi Elisa,

Het lange weekend al weer voorbij ( lekker kunnen genieten?) en nu begonnen met stage. Spannend, nieuwsgierig, leergierig enz. van allerlei gevoelens zullen er zijn. Een nieuwe uitdaging: natuurlijk gaat dat goed komen! En wat betreft die ene Nederlandse bewoner, wat zal hij blij met jullie zijn!! En jullie stiekem met hem, denk ik ;)
    Lieve Elisa, heel veel succes en plezier op stage. Het er zijn, in Malta, is al een prestatie op zich, want echt niet iedereen zou dit avontuur aan durven gaan! Dus trots op je zelf zijn en er met " open mind" voor gaan! (Doe je al :))
    Succes en tot een volgende keer!
    We zijn benieuwd naar je verhalen!
    Liefs en knuffel, tante Mia